Activitats amb el Parc Natural dels Ports

28Novembre, 2017
Activitats amb el Parc Natural dels Ports

Com a part de la nostra programació per la Setmana de la Ciència l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una sèrie d’activitats amb els responsables d’activitats educatives del Parc Natural dels Ports. Víctor Reverté, comunicador i tècnic ambiental d’Arabogues, ha oferit la conferència “Com aprofitem l’aigua?”. A més, els alumnes han anat a La Sénia a fer una sortida en què han aplicat tècniques de camp, conduïda pel Víctor i la Natàlia Jiménez. Per arribar a tots els grups, durant la Setmana de la Ciència han participat la meitat de les classes, i la resta ho faran el mes d’abril. Això permetrà treballar les tècniques de camp amb grups més reduïts. Ha estat una experiència molt bona per als nostres alumnes.